от къде започна

 всичко

Кой е този Джими? Защо сладоледа му е толкова вкусен? Дали е стара фамилна рецепта от баба му, например? Отговорът на въпросите е всъщност един - маркетингов трик. Няма такъв човек на име Джими, но всеки го запомня бързо и лесно, нали? JIMMY'S.

 

 Веригата JIMMY'S е изградена на принципно нова концепция, съобразена с особеностите на Източно Европейския пазар. Историята на компанията е много дълга изпълнена с успехи и провали, но накратко изглежда така.

 

Годината е 1997. Jimmy's прави усешен сладоледен и кафетериен бизнес в София, България. Веригата сладоледените салони достига до 17 броя приятни локации за кафенце с приятели или просто местенце да откраднеш време за себе си с вкусен сладолед. Никой не крие, че самото начало на сладоледения бизнес е започнат с експерименти, и по-точно, с малки машинки тип "джелатерийни", масово разпространени в Италия. В малки порции се правят експерименти тип домашен сладолед. Категорично се работи само с естесвени материали и е забранено добавянето на изкуствени ароматизатори, подсладители и оцветители, като това е закон и до днес. Мисията е да се създаде едно невероятно вкусно преживяване, и най-важното - клиентите го разбират и оценяват. Компанията развива също толкова добре и друга своя марка - гурме сандвичи от средиземноморската кухня „Панини“. Тя е насочена към деловите хора, които предпочитат силна и вкусна храна за обяд.

През 2004 пред JIMMY'S се открива шанс за създаване на собствена фабрика, локален бранд и собствена дистрибуторска мрежа. Рискът е поет. Мисията на JIMMY'S е сладоледът, да се асоциира с високо качество на продукта и смело може да се заяви, че целта е постигната. Изникват интересни факти, след разпространението на сладоледа на масовият пазар, като този например, че хората, които пазаруват от магазина харесват едни вкусове, а в сладкарницте се предпочитат съвсем различни комбинации. Странно, но факт.

Сладоледената фабрика е разположена в Костинброд на 2800 кв.м застроена площ с оборудване от Италия. Капацитетът й е минимум 15 тона производство сладолед на ден. Проектът на сградата е специално създаден, за да се правят едновременно 33 различни вкуса в 33 различни съда, което отличава Jimmy's от останалите конкуренти на пазара. "Нещата са си истински, както се казва" споделя Росен Неделев, CEO на Jimmys's.

 

Днес, компанията е позоционирана в примиум и супер примиум (най-висок клас) сегмента на пазара за сладолед. Фабриката прозивежда сладолед, ръчно изработени торти и сладкиши от сладолед, като приема дори и уникални поръчки за специални клиенти.

© Jimmy's 2017 / design by dimrastudio.com

от къде започна

 всичко